رونمایی از جاسوس آل سعود در لباس مرجعیت شیعه! +تصویر
یکشنبه هفتم اردیبهشت 1393 ساعت 18:5 | نوشته ‌شده به دست | ( )
معمولا هیچ وقت از شبکه های وهابی خبر نمی زدم اما اینبار واقعا جگرم حال اومد که باعث شد این مطلب رو اینجا بزارم

رونمایی از جاسوس آل سعود در لباس مرجعیت شیعه! +تصویر

به گزارش سرویس دینی جام نیوز، چندی است شبکه وهابی "نور" با اجرای پروژه ای تبلیغاتی مدعی شده که یکی از مراجع بزرگ شیعیان عراق، به مذهب اهل سنت گرویده است!

 

 

این شبکه وهابی در قالب ویژه برنامه تبلیغاتی و فضاسازی گسترده در این خصوص، از سویی با معرفی فردی به عنوان "مرجع تقلید بزرگ شیعیان" و از سوی دیگر ادعای گرویدن وی به مذهب اهل تسنن، سناریویی برای پیشبرد مأموریت ضدشیعی خود تدارک دیده است.

 

 

اما شخصی که این شبکه وهابی برای برنامه تبلیغاتی خود انتخاب کرده، مهره سوخته ای است که سابقه همکاری با سرویس های اطلاعاتی عراق و عربستان سعودی را به عنوان جاسوس دارد.

 

 

"شیخ حسین المؤید" همان مرجع بزرگ شیعیان در عراق[!] است که در دسامبر 2013 "ترکی بن بندر" خواهرزاده پادشاه عربستان در خصوص وی دست به افشاگری زده بود.

 

شاهزاده ترکی بن بندر آل سعود، در پی اختلافاتی که با خاندان سلطنتی عربستان داشت در ضمن افشاگری علیه خاندان سعودی، پرده از راز شخصی با نام شیخ حسین المؤید برداشت که عیان می کرد مرجع مورد ادعای شبکه نور در حکومت بعثی صدام در کسوت "جاسوس" با لباس روحانیت به این رژیم خدمت می کرده و اصلا به همین منظور وارد حوزه های علمیه عراق شده بود.

 

 

طبق اسناد موجود، شیخ المؤید پس از سرنگونی رژیم بعث در عراق، خود را در اختیار سازمان اطلاعات سعودی قرار می دهد تا در خدمت امرای وهابی خویش باشد.

 

 

 

 

بر پایه گزارش خبرگزاری رویترز (reuters)، ترکی بن بندر در افشاگری خود به این موضوع اشاره می کند: «زمانی که در وزارت کشور و در اطلاعات سعودی مشغول بودم، شعبه ای خاص به نام "شعبه روافض" وجود داشت. بودجه این گروه به اندازه بودجه تونس، اردن و یمن بود. از جمله وظایف این شعبه، اجرای توطئه هایی علیه شیعه و بدنام کردن و بد جلوه دادن آن ها از طریق کتاب های جعلی پر از دروغ و تقلب جهت پخش در ایام حج در میان حجاج بود تا به این وسیله حجاج را به قتل شیعیان تحریک کنند.»

 

 

این افشاگری از سوی شاهزاده سعودی که توسط رویترز عربی منتشر شده بود، می افزاید: «در همان زمان اشتغالم در اطلاعات، حکومت سعودی یک روحانی نمای شیعه را به خدمت گرفته بود. وی از برجسته ترین افراد سازمان اطلاعات سعودی بود و فقط یک بار هفت میلیون دلار برای بازگشایی یک شبکه، مجله و رادیوی خاص از خزانه عربستان دریافت کرد. در مقابل این پشتیبانی ها، سعودی ها از وی خواسته بودند اوامرشان را اجرا کند...»

 

 

طبق گفته ترکی بن بندر، «پس از مرگ این روحانی، دستگاه اطلاعاتی آل سعود، روحانی نماهای دیگری را به خدمت گرفت. برخی از آن ها به واسطه یک افسر سابق اطلاعات رژیم بعث عراق جذب شده اند و الآن در آن کشور به سر می برند. از جمله این افراد می توان از ... و شیخ مؤید نام برد؛ کسانی که میلیون ها دلار از حکومت سعودی دریافت می کنند اما ثمری نخواهند داشت زیرا این افراد در نزد شیعه مهره سوخته هستند و به غیر از عده ای ساده لوح، کسی از آن ها پیروی نمی کند.»

 

 

 

 

شوی تبلیغاتی در مورد مرجع بزرگ شیعیان عراق!

نکته قابل توجه اینکه المؤید پس از ناکام ماندن در جذب شیعیان عراق، به یکباره در شبکه وهابی و عربی زبان "وصال" ظاهر می شود و به القای شبهه پرداخته و اعتقادات شیعه را باطل می داند تا زمینه را برای فتنه های سایر شبکه های وهابی خصوصا شبکه های فارسی زبان فراهم آورد.

 

 

شبکه وهابی نور به تبعیت از شبکه وصال عربی با دنبال کردن این سناریوی ضدشیعی، در برنامه ای با عنوان "در مسیر هدایت" جاسوس آل سعود را به عنوان مرجع بزرگ شیعیان عراق معرفی کرد و مدعی شد که وی به مذهب اهل سنت گرویده است.

 

 

اصرار شبکه نور بر این دروغ در حالی است که شبکه وصال عربی بعد از این اقدام رویترز، علیرغم اسناد موجود، با عقب نشینی از مدعای خود اعلام کرد که المؤید را به عنوان مرجع شیعیان عراق معرفی نکرده است.

 

 

در همین زمینه "طه الدلیمی" کارشناس ثابت و برجسته شبکه وهابی وصال، در این شبکه عنوان کرد: «شیعیان عراق چهار مرجع بیشتر ندارند... بعضی آمدند گفتند که شیخ حسین مؤید یک مرجع شیعی است که سنی شده است؛ این یک دروغ است... خودتان دروغ می گوئید و دروغ خود را بزرگ می کنید...»

 

 

لینک دانلود ویدئو

 

 

گویا مخاطب این کارشناس وهابی، شبکه نور و عوامل آن هستند که همچنان بر این دروغ بزرگ اصرار دارند و بی توجه به فاش شدن حقیقت ماجرا، کماکان به فریب و تحمیق مخاطبان خود ادامه می دهند.

 

اکنون شبکه نور باید پاسخگو باشد که با اجرای این سناریوی تفرقه برانگیز، سخنگوی اهل سنت ایران است -چنان که ادعا می کند- یا مجری سیاست های رژیم وهابی آل سعود؟

 

آیا جز این است که شبکه نور با اجرای این شوی تبلیغاتی، نقش مترجم شبکه های وهابی عربی زبان را برای اهل سنت ایران بازی می کند؟

 

آیا ادعای سایر اشخاصی که در شبکه مورد اشاره با عنوان "رافضی هدایت شده" در برابر دوربین حاضر می شوند، از درستی و وثاقتی به اندازه همین دروغ بزرگ برخوردار است؟!


ماراتون شبکه های انگلیسی بر سر اعلام همبستگی با تروریست ها+فیلم
شنبه بیست و پنجم آبان 1392 ساعت 16:38 | نوشته ‌شده به دست | ( )

ماراتون شبکه های انگلیسی بر سر اعلام همبستگی با تروریست ها+فیلم

ماراتون شبکه های انگلیسی بر سر اعلام همبستگی با تروریست ها+فیلم

چهارشنبه 8 آبان ساعت 18:30 مستندی تولیدی از تلویزیونی بی‌بی‌سی‌ فارسی با نام “جنگ پنهان ایران در سوریه” پخش شد. مستندی که به مانند دیگر مستندهای بی بی سی فارسی بیشتر بر جنگ روانی تنظیم شده بود تا حقیقت!

“بزرگمهر شرف‌الدین” مستندساز ثابت این سال‌‌های بی‌بی‌سی عهده دار تهیه و گزارش این برنامه شد تا بار دیگر بی بی سی فارسی  دین خود را به اربابان صیهونیستی خود ادا نماید و همانطور که در این مستند هم اشاره شد تمام تکاپوی این شبکه، مسأله دفاع از حریم رژیم جعلی اسرائیل می باشد.

بی بی سی فارسی در این مستند با اعتراف به اینکه با شورشیان تروریست مخالف دولت سوریه ارتباط مستقیم دارد و از این طریق توانسته تا این مستند را بسازد، گفت: «شورشیان لوگوی خودشان را روی فیلم گذاشتند و آن را با لینک خصوصی یوتیوب برای ما فرستادند.»

ارتباط رسانه های دولتی فارسی زبان با تروریست ها این روزها تبدیل به صحنه نبردی برای این شبکه ها شده است تا هر کدام به نوبه خود در برابر اربابانشان خودنمایی کنند.

من و تو و بی بی سی

به دنبال پخش این مستند از بی بی سی فارسی، شبکه من و تو پنجشنبه 16 آبان در اظهاراتی جنجالی، مدعی شد فیلم هایی را که بی بی سی فارسی در این مستند پخش کرده است برای اولین بار بدست شبکه من و تو رسیده است.

“پوریا زراعتی” یکی از سردبیران اتاق خبر شبکه من و تو گفت: «دو ماه پیش من با سخنگوی [گروه تروریستی لواء داوود] تماس گرفتم و این ویدئوها را از آنان گرفتم و بعد قرار بود که با فرمانده آنان هم صحبتی داشته باشم.»

شبکه من و تو در ادامه نیز مدعی شد که ویدئوهایی را که بی بی سی فارسی پخش کرده است برای اولین بار شبکه من و تو آنان را گرفته است و در فضای رسانه منتشر نموده است.

سبقت گرفتن دو شبکه انگلیسی بی بی سی فارسی و من و تو از یکدیگر بر سر تماس با فرماندهان شورشی تروریست و به راه انداختن دعوای زرگری در جامعه رسانه ای حاکی از اتاق فرماندهی مشترک این دو شبکه انگلیسی است که البته عوامل دو شبکه با به راه انداختن اینگونه دعواهای زرگری سعی در مخفی نمودن آن دارند.

IMG20054535

بهره بردن شبکه های بی بی سی فارسی و من و تو از یک آرشیو و مورد حمایت واقع شدن از سرویس های جاسوسی مشترک سبب شده تا این روزها بیش از پیش پرده از اتاق فرماندهی مشترک این دو شبکه کنار رود و منجر به رسوایی های متعددی برای آنان گردد. رسوایی هایی که البته با گمراه کردن مخاطب سعی در پوشش آن دارند.

افتخارات شبکه بی بی سی فارسی و من و تو به تماس با تروریست های مخالف دولت سوریه در حالی صورت می گیرد که آنان با کشتار غیر نظامیان و زنان و کودکان و به دندان کشیدن قلب شهروندان سوری، جنایات هولناکی را در آن سرزمین صورت داده اند. جنایاتی که علی رغم حمایت همه جانبه غرب از آنان به شکستی جبران ناپذیر برای صیهونیست ها تبدیل شده است.

فیلم خبر

لینک دانلود فیلم مربوط به خبر


فرزند سه ساله، حاصل ارتباط رضا پهلوی با ملکه انگلستان
دوشنبه سیزدهم آبان 1392 ساعت 22:44 | نوشته ‌شده به دست | ( )

فرزند سه ساله، حاصل ارتباط رضا پهلوی با ملکه انگلستان

فرزند سه ساله، حاصل ارتباط رضا پهلوی با ملکه انگلستان

شبکه ماهواره ای من و تو که به تازگی وارد چهارمین سال فعالیت خود شده است در ویژه برنامه سالروز تولدش دین خود را بیش از پیش به دربار پهلوی ادا نمود و با پخش بخشی از مستند رضا شاه و محمدرضا پهلوی، برگی از افتخارات خود را در یکسال گذشته ورق زد.

این شبکه انگلیسی در حالی به خدمت هایش به دربار پهلوی و سلطنت طلبان افتخار می کند که چندی پیش رضا پهلوی طی پیامی به کیوان عباسی، از مدیریت این شبکه به خاطر “مبارزاتش” قدردانی کرد.

رضا پهلوی که به مناسبت فرارسیدن سالروز تولد شبکه من و تو پیام تبریکی را خطاب به مدیر این شبکه ارسال کرد با قدردانی از عملکرد وی نوشت: «عملکرد موفقیت آمیز شما در این سال ها مایه بسی افتخار است.»

رضا پهلوی

رضا پهلوی به عنوان سخنگوی شورای ملی ایران با تبریک به کیوان عباسی به مناسبت سومین سال تولد شبکه من و تو، در پایان این پیام نوشت: «شورای ملی ایران پیشاپیش سالروز تولد تلویزیون من و تو را به یاران این تلویزیون پارسی تبریک می گوید و برای آن آرزوی سربلندی و کامیابی دارد.»

این اقدام رضا پهلوی و شورای ملی با استقبال فراوان سلطنت طلبان و اپوزیسیون خارج نشین مواجه گردید.

شبکه های ماهواره ای وابسته به سلطنت طلبان همچون “پارس” و “ایران آریایی” با استقبال از این اقدام رضا پهلوی و پیام وی به مدیر شبکه من و تو به حمایت همه جانبه از این شبکه انگلیسی پرداختند.

سلطنت طلبان با قدردانی فراوان از اقدامات شبکه من و تو و خدمت های این شبکه به خاندان پهلوی، در پی پیام تبریک رضا پهلوی به این شبکه سالروز تولد تلویزیون انگلیسی من و تو را تبریک گفتند.

علنی شدن ارتباط دربار پهلوی با شبکه انگلیسی من و تو و اعلام حمایت رسمی رضا پهلوی و سلطنت طلبان از این شبکه در حالی می باشد که مدت هاست مدیریت این شبکه با پخش برنامه هایی همچون  Greatest Hits ، از تهران تا قاهره، کوروش هرگز نخواب، تونل زمان، در تبعید و رضا شاه از ارتباط خود با خاندان پهلوی پرده برداشته است.  

گفتنی است این اولین تشکر و اعلام حمایت رضا پهلوی نسبت به شبکه من و تو نبود. مدتی پیش نیز پس از پخش مستند رضا شاه از این شبکه رضا پهلوی طی پیامی در فیسبوکش از دست اندر کاران شبکه من و تو تشکر کرد و از آنان بخاطر ساخت این مستند قدردانی نمود.

مستند رضا شاه

فیلم خبر

لینک دانلود فیلم مربوط به خبر با کیفیت بالا (MP4)

لینک دانلود فیلم مربوط به خبر با کیفیت متوسط (FLV)

لینک دانلود فیلم مربوط به خبر با حجم پایین (3GP)


از سلطنت تا من و تو/ پیام رضا پهلوی به مدیر شبکه من و تو+فیلم
شنبه چهارم آبان 1392 ساعت 14:58 | نوشته ‌شده به دست | ( )

از سلطنت تا من و تو/ پیام رضا پهلوی به مدیر شبکه من و تو+فیلم

شبکهٔ ماهواره ای من و تو، وابسته به شبکه تلویزیونی مرجان با مدیریت کیوان و مرجان عباسی در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۱۰ در شهر لندن راه‌اندازی شد. این شبکه تلویزیونی که بعد از هاستلر تی وی، تلویزیون آزادی و ببین تی وی چهارمین تجربه کیوان عباسی به حساب می آید در ابتدا با شعار اینترتیمنت و سرگرمی شروع به فعالیت نمود.

گردانندگان “من و تو” در این مدت سعی داشتند تا تلویزیونشان را خصوصی و مستقل جلوه دهند اما رفته رفته گذشت زمان برخی از دیدگاه ها را نسبت به مستقل بودن این شبکه تغییر داد.

فرح دیبا کیوان عباسی مرجان عباسی

پخش برنامه هایی مثل Greatest Hits ، از تهران تا قاهره، کوروش هرگز نخواب، در تبعید و رضا شاه توسط شبکه من و تو و دعوت از خانواده پهلوی و سلطنت طلبان در برنامه های من و تو، گرایش های این شبکه را به سمت سلطنت طلبان و دربار پهلوی بیشتر از قبل آشکار ساخت.

پخش چنین برنامه هایی از من و تو بسیار مورد توجه سلطنت طلبان خصوصا دربار پهلوی قرار گرفت تا آنجایی که قدردانی و تشکرهای رضا پهلوی را از مدیران این تلویزیون در پی داشت.

رضا پهلوی در 25 مهر 1392 طی پیامی به مدیر شبکه من و تو، کیوان عباسی از وی قدردانی نمود. رضا پهلوی خطاب به کیوان عباسی از مبارزات وی و دیگر یارانش قدردانی نمود و با توصیه به وی، از نقشه شوم براندازی نظام جمهوری اسلامی سخن گفت.

رضا پهلوی

رضا پهلوی در ادامه از حمایت هایش از کیوان عباسی و شبکه من و تو خبر داد و نوشت: «عملکرد موفقیت آمیز شما در این سال ها مایه بسی افتخار است.»

شبکه من و تو که در این روزها همزمان با تولد محمدرضا پهلوی در تدارک سومین سال تولد خود می باشد و تا کنون با ادای دینی که نسبت به پهلوی ها داشته، ارادت خود را به این دربار ثابت کرده است از سوی شورای ملی ایران نیز پیامی را به مناسبت تبریک سالروز تولدش دریافت نمود.

رضا پهلوی به عنوان سخنگوی شورای ملی ایران با تبریک به کیوان عباسی به مناسبت سومین سال تولد شبکه من و تو، در پایان این پیام نوشت: «شورای ملی ایران پیشاپیش سالروز تولد تلویزیون من و تو را به یاران این تلویزیون پارسی تبریک می گوید و برای آن آرزوی سربلندی و کامیابی دارد.»

چندی پیش نیز پخش مستند رضا شاه از شبکه من و تو با استقبال و بیانیه های تشکر آمیز سلطنت طلبان همراه بود. رضا پهلوی در فیسبوکش بخاطر ساخت رضا شاه از مدیران شبکه من و تو تشکر و قدردانی نمود.

مستند رضا شاه

ارادت گردانندگان شبکه من و تو به دربار پهلوی و حمایت های این تلویزیون از سلطنت طلبان در حالی صورت می گیرد که به اذعان بیشتر سلطنت طلبان، دیگر زمان سلطنت بر مردم نسخ شده و زمان دموکراسی بر ملت ها فرا رسیده است.

کیوان عباسی که از زمان مدیریتش در تلویزیون سلطنت طلب آزادی در لس آنجلس هویت سلطنت طلبانه خود را بر همگان معرفی نمود اکنون در شبکه من و تو با عنوان مدیر این تلویزیون به همراه دیگر سلطنت طلبان به دنبال باز گرداندن سلطنت بر ملت ها می باشد.

خاطرنشان می شود بعد از توهین های بی بی سی فارسی به ایرانیان از جمله جعلی خواندن ایران و منفور شدن این شبکه حتی در بین عناصر ضد انقلاب گویا نقش شبکه من و تو بیش از پیش به عنوان جایگزین بی بی سی پر رنگ تر شده و توجه های بیشتر سلطنت طلبان را به خود جلب نموده است.

فیلم خبر

لینک دانلود فیلم مربوط به خبر با کیفیت بالا (MP4)    سرور 1

لینک دانلود فیلم مربوط به خبر با کیفیت بالا (MP4)   سرور 2

لینک دانلود فیلم مربوط به خبر با کیفیت متوسط (FLV)

لینک دانلود فیلم مربوط به خبر با حجم پایین (FLV)


حریم سلطان مدیون برج های دبی
یکشنبه بیست و هشتم مهر 1392 ساعت 17:9 | نوشته ‌شده به دست | ( )

حریم سلطان مدیون برج های دبی

حریم سلطان مدیون برج های دبی

درگیری لفظی و افشاگری های مدیران “کانال یک” و “جم تی وی” که به نظر می رسید با شکایت های سعید کریمیان از همایون کم رنگ تر شده باشد، با ورود یک عضو رسانه ای دیگر از اپوزیسین شکل جدیدی به خود گرفت. به نظر می رسد عصبانیت همایون بار دیگر باعث شعله ور شدن آتش اختلافات در شبکه های اپوزیسیون شده باشد.

شبکه کانال یک در پخش زنده خود با اجرای شهرام همایون بازهم موضوع حمله به شبکه جم را در صدر برنامه های خود قرار داد. این شبکه با استفاده از مهران عبدشاه یکی از عوامل رسانه ای اپوزیسیون و مدیر شبکه تعطیل شده IPN، موضوعات جدیدی از پشت پرده شبکه های جم را بر ملا کرد.

در این برنامه مهران عبدشاه با کلاهبردار خواندن مدیر شبکه جم گفت: «این تلویزیون هایی که به تازگی ایجاد شده اند، با پول کلاهبرداری، سرکیسه کردن مردم، شرکت های جعلی و ساختمان های قلابی در دبی توانسته اند سریال های گران قیمت ترکیه ای را خریداری و پخش کنند و به این جایگاه برسند.»

مدیر شبکه جم

وی در حالی که مدعی بود با مدیر شبکه جم رو به رو شده، در خصوص فعالیت های ضد ایرانی این شبکه گفت: «من در دفترصاحب این شبکه جلوی او ایستادم و مستقیم به او گفتم از کارهایتان خجالت بکشید.»

عبدشاه ضمن اشاره به کلاهبرداری های سعید کریمیان در امارات، تصریح کرد: «من پیش از این در تلویزیونم افشاگری کرده بودم. من با اسم و نشانی پروژه های کلاهبرداری او را به نمایش گذاشتم، حتی حکمی موجود است که دولت امارات مشخصا با اسم، او [سعید کریمیان] را به عنوان شخص کلاهبردار محکوم کرده است.»

مدیر شبکه آی پی ان، در ادامه شبکه های لس آنجلسی را رو به افول خوانده و درباره قدرت یافتن شبکه هایی مانند جم یادآور شد: «قدرت دست آنهاست چون پشتوانه مالی دارند. در هیچ جای دنیا نمی توانید چنین بیزنسی پیدا کنید که برای شما رایگان سریال پخش کند. خرج های غیر منطقی این شبکه ها از میزان آگهی هایشان بسیار بیشتر است.»

وی در خصوص آگهی هایی که توسط شبکه های ماهواره ای نیز پخش می شود گفت: «افرادی که به ما آگهی های بزرگ می دادند بعدها مشخص شد که تمامی آنها کلاهبردار بودند و از این طریق رقم های بسیار بزرگی از مردم سوء استفاده کرده اند.»

شهرام همایون در پایان ضمن تایید حرف های عبدشاه مبنی بر کلاهبردار بودن مدیر شبکه جم گفت: «پس آنها گناه بزرگی مرتکب شده اند. من فکر می کنم میلیون ها دلار در این جریانات جا به جا شده است.»

البته ماجرای درگیری کریمیان و همایون به چندی پیش باز می گردد. ماجرا از این قرار است که شهرام همایون مدیر شبکه کانال یک، در سخنانی بی پرده با حمله به سعید کریمیان، شبکه جم را شبکه ای نامناسب و سریال های این شبکه را با عنوان رختخوابی و عامل سقوط اخلاق در جامعه دانسته بود.

مجاهدین خلق

اما این موضوع به تنهایی باعث ناراحتی مدیر شبکه جم نشده بود، افشاگری های همایون تا آنجا ادامه پیداکرد که وی با ارائه اسنادی سعید کریمیان را وابسته گروهک منافقین دانست. همایون در این زمینه در پخش زنده شبکه اش گفت: «قضاوت من در این مورد نیست که جنابعالی 3 سال در قرارگاه اشرف بودی و یا در تلویزیون مجاهدین خدمت می کردی. این ها که عیب نیست! ایراد من به شما عملکرد امروز تو هست. جنایاتی که در جامعه انجام دادی و اخلاق جامعه را از بین برده ای.»

لینک دانلود فیلم مربوط به خبر (سرور 1)

لینک دانلود فیلم مربوط به خبر (سرور 2)


دردسر دکتر کپی در پارتی شبانه عوامل شبکه من و تو+عکس
شنبه بیستم مهر 1392 ساعت 22:15 | نوشته ‌شده به دست | ( )

دردسر دکتر کپی در پارتی شبانه عوامل شبکه من و تو+عکس

دردسر دکتر کپی در پارتی شبانه عوامل شبکه من و تو+عکس


شبکه من و تو که در ابتدا با شعار اینترتیمنت (سرگرمی و تفریحی) به روی ایر آمد و به این بهانه برنامه های مختلفی را پخش کرد به مرور زمان نقاب سیاسی خود را کنار زد و رفته رفته هویت اصلی خود را به مخاطبینش نشان داد.

این شبکه با پخش برنامه هایی در قالب سرگرمی و تفریحی سعی کرد تا به اهداف سیاسی مورد نظر خود برسد. برنامه های “دکتر کپی” و “شبکه نیم” از جمله برنامه هایی است که سیاست های شبکه من و تو را بیش از پیش بر همگان آشکار می سازد.

برنامه دکتر کپی، برنامه ای عروسکی است که سعی دارد تا سناریوهای سیاسی گردانندگان شبکه من و تو را به مخاطبین خود القاء نماید.

بحث بر سر حضور و یا عدم حضور “ساسان سمایی” برنامه ساز و گوینده عروسک دکتر کپی در برنامه این هفته ابهامات بسیاری را در پی داشت تا اینکه “شبنم رئیسی” از عوامل این برنامه که با عنوان “خانم گزارشگر” در برنامه دکتر کپی ایفای نقش می کند در وبسایتش از بستری شدن ساسان سمایی (دکتر کپی) در بیمارستان خبر داد.

خانم گزارشگر

شبنم رئیسی با اشاره به مسمومیت شدید ساسان سمایی بر اثر مصرف الکل و ترامادول در پارتی عوامل من و تو، نوشت: «بعد از معاینه، دکتر به ما گفت ساسان دچار مسمومیت شده و کلیه و دستگاه تنفسیش آسیب شدیدی دیدند آخه ساسان بخاطر فشار کاریش ترامادول مصرف می کرد اون شب هم تو مهمونی تو خوردن الکل زیاده روی کرد و یه دفعه از هوش رفت. » 

پارتی شبانه

شایان ذکر است رعایت اصول و اخلاق از مهمترین رسالت عوامل یک رسانه به حساب می آید، امری که تا کنون با بی احترامی به مخاطبین خود و با برگزاری پارتی های شبانه و مصرف قرص های اعتیاد آور توسط عوامل شبکه من و تو زیر پا گذاشته شده است.

دکتر کپی


اخراج جنجالی اعتمادی از شبکه من و تو+فیلم
یکشنبه چهاردهم مهر 1392 ساعت 19:50 | نوشته ‌شده به دست | ( )

اخراج جنجالی اعتمادی از شبکه من و تو+فیلم

غیبت طولانی مدت حسن اعتمادی (پدر رها اعتمادی) از بخش مدیریت اتاق خبر شبکه من و تو سوال ها و ابهام های بسیاری را به دنبال داشت تا  اینکه حضور وی در شبکه “ایران فردا” به مدیریت علیرضا نوری زاده و همکاری وی با این تلویزیون سلطنت طلب از جدایی حسن اعتمادی از شبکه من و تو و کیوان عباسی خبر داد.


اخراج جنجالی اعتمادی از شبکه من و تو

خانم “منتهی الرمحی” برنامه ساز و مجری شبکه العربیه که مدتی پیش تأسیس شبکه ایران فردا را به عنوان تلویزیون بخش فارسی العربیه به نوری زاده تبریک گفته بود، رسما از پیوستن برخی از تحلیلگران سیاسی و فعالان رسانه ای به العربیه خبر داد که نام حسن اعتمادی در بین دیگر افراد نیز دیده می شود.

منتهی الرمحی در وب شخصی خود نوشت: «بسیار خوشحالم که می توانم با افرادی که در رسانه های دیگر نیز فعالیت داشته اند آشنا بشوم. من به نوبه خود ورود خانم ها غوى ابراهيم، دعاء المغازي از شبکه الاخباریه السعودیه و آقای حسن اعتمادی از شبکه من و تو را به العربیه خوش آمد می گویم.»

العربیه

الرمحی که در ادامه از اختلاف حسن اعتمادی با مدیر شبکه من و تو، کیوان عباسی پرده برداشت نوشت: «متأسفم برای برخی از رسانه هایی که ادعای حرفه ای بودن را دارند اما افراد زبده ای را همچون آقای اعتمادی مورد بی لطفی و بی مهری خود قرار می دهند.»

مجری و برنامه ساز شبکه العربیه در پایان ضمن تبریک به علیرضا نوری زاده در استفاده از حسن اعتمادی در شبکه ایران فردا در پایان نوشت: «امیدوارم جناب اعتمادی در بخش فارسی تلویزیون العربیه همکاری موثری را با دکتر نوری زاده داشته باشد.»

گفتنی است پیوستن حسن اعتمادی به شبکه ایران فردا و گزینش وی برای این شبکه در حالی صورت گرفته است که نوری زاده طی چند جلسه از بهائیت حمایت کرده و دکترین بهائیت به راه انداخته است.

این در حالی است که ارتباط رها اعتمادی با مدیریت شبکه من و تو نیز تحت تأثیر اختلاف پدرش با کیوان عباسی قرار گرفته است تا آن جایی که حضور وی در شبکه من و تو کمرنگ تر از قبل شده است.

لینک دانلود فیلم مربوط به خبر (سرور 1)

لینک دانلود فیلم مربوط به خبر (سرور 2)

شبکه من و تو: از تل آویو تا لندن
سه شنبه نوزدهم شهریور 1392 ساعت 18:6 | نوشته ‌شده به دست | ( )

شبکه من و تو: از تل آویو تا لندن
سه شنبه نوزدهم شهریور 1392 ساعت 16:9 | نوشته ‌شده به دست | ( )
از تل آویو تا لندن / (پروژه مشترک شبکه من و تو و کانال 10 اسرائیل)

استفاده شبکه من و تو از برنامه های انگلیسی و همکاری کیوان عباسی، مدیر این شبکه با کارگردانان و برنامه سازان سازمان های مختلف، سبب شده است تا این تلویزیون با استفاده از تجربیات دیگر رسانه ها، سناریوهای خود را در قالب برنامه های سرگرم کننده به مخاطبین خود القاء نماید.

تولید و پخش برنامه “شبکه نیم” در من و تو که در آن جریان های مختلف سیاسی مورد حمله قرار گرفته است حاکی از ناامیدی این شبکه از پیشبرد اهداف سلطنت طلبانه خود می باشد.

کیوان عباسی، مدیر شبکه من و تو در مصاحبه با کانال 10 اسرائیل، از همکاری شبکه من و تو با این تلویزیون دولتی در یک تولید مشترک خبر داد.

این مصاحبه که در خبرگزاری walla اسرائیل و رسانه های دیگر این رژیم منتشر گردیده است، از اولین همکاری رسمی یک شبکه فارسی زبان با اسرائیل خبر می دهد.

در این گفتگو مسئولین کانال 10 اسرائیل نگرانی های منطقه را علت کلید زدن چنین همکاری بیان کردند و گفتند: «این همکاری بین کانال 10 اسرائیل و شبکه من و تو در تولید برنامه ای که همزمان در هر دو شبکه پخش می شود، صورت می گیرد.»

شبکه نیم که کپی شده از برنامه طنز عروسکی در کانال 10 اسرائیل می باشد، اکنون قرار است با همکاری تلویزیون اسرائیلی تولید گردد

کیوان عباسی در این مصاحبه گفت:

«بر این باور هستم که مردم اسرائیل بهترین مردم جهان هستند و همین واقعیت مرا واداشت تا در یک تولید مشترک با کانال 10 به توافق برسیم

 اظهار نظر کیوان عباسی در مورد بهترین بودن اسرائیلی ها، نقطه ابهامی است برای هر ایرانی که من و تو آن را روشن می سازد.

نکته قابل توجه اینست که شور و اشتیاق مدیر شبکه من و تو در همکاری با کانال 10 تا حدی است که مردم اسرائیل را بهترین مردم می خواند. همکاری شبکه من و تو با تلویزیون دولتی رژیم اسرائیل در حالی صورت گرفته است که مسئولین من و تو مدام ادعای خصوصی بودن این شبکه را دارند.

گفتنی است برنامه دکتر کپی نیز برنامه مشابه شبکه نیم می باشد که به عنوان مکمل این برنامه در من و تو پخش می گردد.

 


افشای رابطه شبکه من و تو با اسرائیل
شنبه شانزدهم شهریور 1392 ساعت 16:2 | نوشته ‌شده به دست | ( )

افشای رابطه شبکه من و تو با اسرائیل

با کمی دقت و توجه به برنامه های شبکه من و تو می توان به مساله ای پی برد که پرده از پشت پرده این شبکه اسرائیلی، بهایی بر می دارد.

این شبکه با بهره بردن از کارگردانانی که سابقه فعالیت در رسانه های اسرائیلی را دارند سعی دارد تا سیاست های خود را به پیش برد.

برنامه سالی تاک

 Danny Connew” یکی از کارگردانان برنامه “سالی تاک” (با اجرای سالومه سیدنیا) که همزمان، کارگردان برنامه “چرا که نه؟” (با اجرای ندا جناب) نیز می باشد در سال 2008 به عنوان برنامه ساز در یکی از تلویزیون های دولتی اسرائیل فعالیت داشته است.

 وی که سابقه فعالیت در کانال 2 اسرائیل را دارد به تلویزیون من و تو آورده شده و در کنار برنامه سازان و دیگر کارگردانان غیر ایرانی در این شبکه، کارگردانی برخی از برنامه ها را بر عهده گرفته است.

سالی تاک

 


 
برچسب ها
دیگر موارد